VEELGESTELDE VRAGEN
HOE KUNNEN WE JE HELPEN?

Veelgestelde vragen

De antwoorden op de meest gestelde vragen over ons Keune Professional Platform vind je hieronder.


Account

Hoe creëer ik een account op Keune Professional?

  • Onze klanten ontvangen van ons bericht met een gebruikersnaam voor ons Keune Professional platform, het wachtwoord stel je zelf in. Heb je geen informatie over je account ontvangen, neem dan contact op met Customer Service.

Hoe activeer ik mijn account op Keune Professional?

  • Bij je eerste bezoek aan het Keune Professional Platform wordt verzocht je wachtwoord zelf aan te maken. Ga daarom rechtsboven in naar 'Login' en klik op 'Wachtwoord Vergeten'. Volg de stappen zoals aangegeven in het scherm.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

  • Klik rechtsbovenin op 'Login' en daarna op 'Wachtwoord vergeten'. Volg de stappen zoals aangegeven in het scherm.

Hoe beheer ik mijn account?

  • Nadat je bent ingelogd kun je rechtsbovenin klikken op het account icoontje of op je naam en klik op'Mijn account'. Je komt dan terecht op je accountomgeving. Je persoonlijke gegevens komen rechtstreeks uit ons bedrijfsysteem en kun je daarom niet zelf wijzigen. Wil je wijzigingen laten doorvoeren? Neem dan contact op met Customer Service.

Producten

Hoe plaats ik een product in mijn winkelmand?

  • Via de zoekfunctie of het menu zoek je het gewenste product. Klik vervolgens op 'Add to Cart' om het product aan de winkelmand toe te voegen. Je kunt in de winkelmand nog de aantallen aanpassen.

Waarom is een product Out of stock?

  • Een product is Out of stock zodra er geen voorraad meer aanwezig is in ons warehouse. Een product dat Out of stock is kan niet besteld worden. Of deze terug op voorraad komt is afhankelijk van het product. Neem hiervoor contact op met Customer Service of je Account manager.

Een product in mijn Winkelmand is Out of stock, wat te doen?

  • Het kan zijn dat een product in je winkelmand toch uitverkocht is geraakt of dat je meer bestelt dan op voorraad is. Klik op de knop onderaan je Winkelmand 'Items(s) uit de winkelmand verwijderen' om deze producten te verwijderen.

Ik kan bepaalde producten niet kopen, wat nu?

  • Per contract is bepaald welke productlijnen je afneemt. Producten die hier buiten vallen kun je niet toevoegen aan je winkelmand. Verwacht je deze producten wel aan te kunnen schaffen? Neem dan contact op met Customer Service of je Account manager.
Ken je de re-order functie al?
Wist je dat je ook een voorgaande order kunt re-orderen? Daarmee plaats je alle items uit een vorige order simpelweg opnieuw in je winkelmand en kun je deze nog aanpassen waar nodig alvorens opnieuw te bestellen. Om te re-orderen, ga naar 'Mijn Account' en klik op de 'Re-order' knop van de gewenste order.
Bekijk mijn bestellingen

Bestelling

Hoe plaats ik een order?

  • Heb je alle gewenste items toegevoegd aan je winkelmand? Klik dan rechtsbovenin op het winkelmand icoontje en volg de stappen in het scherm om de order definitief te plaatsen.

Kunnen medewerkers van de salon ook bestellingen plaatsen?

  • Ook medewerkers van een salon kunnen bestellingen plaatsen. Als eigenaar kun je zelf desgewents accounts toevoegen voor medewerkers. Ga daarvoor naar je accountomgeving, via het account icoontje of je naam rechtsbovenin en klik op'Mijn account'. Open het tabblad 'Mijn organisatie' en klik op 'Nieuw' onder het kopje 'Gebruikers'. De medewerker kan dan zelf een wachtwoord aanmaken, zoals omschreven bij 'Hoe activeer ik mijn account op Keune Professional?'

Hoe kan ik mijn geplaatste orders inzien?

  • In je accountomgeving ('Mijn Account') vind je onder het kopje 'Bestellingen' al je voorgaande orders terug die je via het Keune Professional platform hebt geplaatst. Hier kun je de bestelde producten inclusief promoties bekijken en indien gewenst een re-order plaatsen.

Er is iets fout gegaan met de levering, wat moet ik doen?

  • Mis je producten in de levering of heb je producten ontvangen die je niet hebt besteld? Neem dan contact op met Customer Service.
Persoonlijk account voor al je medewerkers
Ook medewerkers van een salon kunnen bestellingen plaatsen. Als eigenaar kun je zelf desgewents accounts toevoegen voor medewerkers. Ga daarvoor naar 'Mijn account' en voeg een nieuwe medewerker toe onder het kopje 'Gebruikers'.
Mijn Account